A tartalom megtekintéséhez jelentkezz be most

Belépés

E-mail cím *
Jelszó *

Elfelejtett jelszó

Ha új jelszóra van szükséged, akkor csak írd be a lenti mezőbe azt az e-mail címed, amivel regisztráltál, nyomd meg a gombot, és a rendszer küld neked egy speciális linket tartalmazó e-mailt. Arra kattintva meg tudod adni az új jelszavad.

Regisztrált E-mail cím

Még nem csatlakoztál? Jelentkezz itt

Kérdésed van?

Ügyfélszolgálatunk szívesen segít:

DM

A “DM” rövidítés jelentése kettős. Jelent “direct mail”-t, azaz személyre szabott postai küldeményt. És jelent “Direct Marketing”-et is. A Direct Marketing (DM) olyan marketingstratégia és tevékenységek összessége, amelyek során a vállalatok közvetlenül és személyesen kommunikálnak a potenciális vagy meglévő ügyfelekkel vagy célcsoportokkal, általában a reklámokon keresztül. A DM célja az, hogy közvetlen kapcsolatot teremtsen a vásárlókkal, és ösztönözze őket arra, hogy válaszoljanak, reagáljanak vagy vásároljanak a vállalat termékeiből vagy szolgáltatásaiból. A Direct Marketing eszközei közé tartozhatnak az e-mail kampányok, közvetlen posta, telefonos értékesítés, személyes találkozók, promóciók, kuponok és más olyan eszközök, amelyek lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy egyedi és célzott üzeneteket közvetítsenek az ügyfeleknek.