A tartalom megtekintéséhez jelentkezz be most

Belépés

E-mail cím *
Jelszó *

Elfelejtett jelszó

Ha új jelszóra van szükséged, akkor csak írd be a lenti mezőbe azt az e-mail címed, amivel regisztráltál, nyomd meg a gombot, és a rendszer küld neked egy speciális linket tartalmazó e-mailt. Arra kattintva meg tudod adni az új jelszavad.

Regisztrált E-mail cím

Még nem csatlakoztál? Jelentkezz itt

Kérdésed van?

Ügyfélszolgálatunk szívesen segít:

Evidence based

“Bizonyítékon alapuló”, ami azt jelzi, hogy egy terület mennyire kezd tudományos alapokra helyezkedni. A marketing jelenleg épp kezd ebbe a szakaszba kerülni. Korábban az ún “anekdóta alapú”, ill “megfigyelés alapú” marketing uralkodot, ami inkább tekinthető féltudományosnak. A nagy adatmennyiségnek és mérési szoftvereknek köszönhető, hogy a marketing hatása egyre pontosabban mérhetó és reprodukálható, ami a tudományosság feltétele.