A tartalom megtekintéséhez jelentkezz be most

Belépés

E-mail cím *
Jelszó *

Elfelejtett jelszó

Ha új jelszóra van szükséged, akkor csak írd be a lenti mezőbe azt az e-mail címed, amivel regisztráltál, nyomd meg a gombot, és a rendszer küld neked egy speciális linket tartalmazó e-mailt. Arra kattintva meg tudod adni az új jelszavad.

Regisztrált E-mail cím

Még nem csatlakoztál? Jelentkezz itt

Kérdésed van?

Ügyfélszolgálatunk szívesen segít:

Keresztmarketing

A keresztértékesítés (angolul cross-selling) az az értékesítési technika, amikor a vevőknek az épp megvásárolni kívánt terméke mellé egy olyan terméket vagy szolgáltalást kínálunk fel, amit nem mi forgalmazunk, de ami kapcsolódik az eredeti vásárláshoz. Célja a vásárlások összértékének növelése és az ügyfél elégedettségének javítása. Pl. az ügyvédnél céget alapítasz, és ő megkérdezi, hogy van-e már könyvelőd, mert ő tud ajánlani egyet. Nem összetévesztendő az upsell-el: Pl ha az étteremben alkoholt fogyasztasz, és a pincér megkérdezi, hogy hívhat-e egy taxit neked, az cross-sell. Ha megkérdezi, hogy kérsz-e egy desszertet, az upsell.