Hűha, nem vagy bejelentkezve, kattints ide és jelentkezz be!

Hűha, nem vagy bejelentkezve, kattints ide és jelentkezz be!

A tartalom megtekintéséhez jelentkezz be most

💡 Ha még nem vagy gotomarketing tag, akkor regisztrálj gyorsan itt >>

DM

A “DM” rövidítés jelentése kettős. Jelent “direct mail”-t, azaz személyre szabott postai küldeményt. És jelent “Direct Marketing”-et is. A Direct Marketing (DM) olyan marketingstratégia és tevékenységek összessége, amelyek során a vállalatok közvetlenül és személyesen kommunikálnak a potenciális vagy meglévő ügyfelekkel vagy célcsoportokkal, általában a reklámokon keresztül. A DM célja az, hogy közvetlen kapcsolatot teremtsen a vásárlókkal, és ösztönözze őket arra, hogy válaszoljanak, reagáljanak vagy vásároljanak a vállalat termékeiből vagy szolgáltatásaiból. A Direct Marketing eszközei közé tartozhatnak az e-mail kampányok, közvetlen posta, telefonos értékesítés, személyes találkozók, promóciók, kuponok és más olyan eszközök, amelyek lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy egyedi és célzott üzeneteket közvetítsenek az ügyfeleknek.