A tartalom megtekintéséhez jelentkezz be most

Belépés

E-mail cím *
Jelszó *

Elfelejtett jelszó

Ha új jelszóra van szükséged, akkor csak írd be a lenti mezőbe azt az e-mail címed, amivel regisztráltál, nyomd meg a gombot, és a rendszer küld neked egy speciális linket tartalmazó e-mailt. Arra kattintva meg tudod adni az új jelszavad.

Regisztrált E-mail cím

Még nem csatlakoztál? Jelentkezz itt

Kérdésed van?

Ügyfélszolgálatunk szívesen segít:

AB teszt

Az A/B teszt a direkt marketing egyik legfontosabb módszere, a célja egy nagyobb kampány előtt egy kisebb mintán letesztelni, hogy a reklám melyik változata hatásosabb, hogy aztán a teljes listára, az éles kampányba már az menjen ki. Amit érdemes tesztelni: a címsort (pl az A az ígéretre, a B a problémára fókuszál, érdemes az ajánlatot tesztelni, pl az A. változat egy kupont, a B. változat egy ajándékot kínál a vásárlás mellé, illetve érdemes az árat is tesztelni, pl az A. verzió teljes ár, a B. verzió egy 3 alkalmas részletfizetés. Ha fontos kampányod, fontos reklámod közeleg, érdemes előtte egy kisebb mintán A/B tesztet végezni!