A tartalom megtekintéséhez jelentkezz be most

Belépés

E-mail cím *
Jelszó *

Elfelejtett jelszó

Ha új jelszóra van szükséged, akkor csak írd be a lenti mezőbe azt az e-mail címed, amivel regisztráltál, nyomd meg a gombot, és a rendszer küld neked egy speciális linket tartalmazó e-mailt. Arra kattintva meg tudod adni az új jelszavad.

Regisztrált E-mail cím

Még nem csatlakoztál? Jelentkezz itt

Kérdésed van?

Ügyfélszolgálatunk szívesen segít:

Perszonalizált

A “perszonalizált” szó jelentése “személyre szabott” vagy “egyénre szabott”. Amikor valami perszonalizált, az azt jelenti, hogy az adott marketing eszköz a címzettre van szabva, pl nevén szólítja, magában foglalja a vevő vásárlási históriáját.

A perszonalizáció számos különböző területen használható, elsősorban a direkt marketingben. Az alapötlet az, hogy az egyéni igényekre és preferenciákra való odafigyelés lehetővé teszi a jobb és relevánsabb élmények nyújtását az embereknek.