A tartalom megtekintéséhez jelentkezz be most

Belépés

E-mail cím *
Jelszó *

Elfelejtett jelszó

Ha új jelszóra van szükséged, akkor csak írd be a lenti mezőbe azt az e-mail címed, amivel regisztráltál, nyomd meg a gombot, és a rendszer küld neked egy speciális linket tartalmazó e-mailt. Arra kattintva meg tudod adni az új jelszavad.

Regisztrált E-mail cím

Még nem csatlakoztál? Jelentkezz itt

Kérdésed van?

Ügyfélszolgálatunk szívesen segít:

Utánkövetés

Az “utánkövetés” (follow-up) egy fontos tevékenység a kommunikációban, ügyfélkezelésben, értékesítésben és projektmenedzsmentben, ahol egy személy vagy szervezet kapcsolatot tart egy másik féllel egy korábbi találkozó, megbeszélés, megkeresés vagy feladat kapcsán. Az utánkövetés célja biztosítani, hogy az információk, kérések vagy teendők megfelelő figyelmet kapjanak, és hogy a folyamat vagy projekt a tervek szerint haladjon előre. Tipikus példája az ajánlatkérés: egy amatőr cég kiküldi az ajámnlatot, majd vár az ügyfél jelentkezésére. Egy profi cég kiküldi az ajánlatot, majd komplex utánkövetésbe kezd, hogy növelje az ajánlat elnyerési arányt.