A tartalom megtekintéséhez jelentkezz be most

Belépés

E-mail cím *
Jelszó *

Elfelejtett jelszó

Ha új jelszóra van szükséged, akkor csak írd be a lenti mezőbe azt az e-mail címed, amivel regisztráltál, nyomd meg a gombot, és a rendszer küld neked egy speciális linket tartalmazó e-mailt. Arra kattintva meg tudod adni az új jelszavad.

Regisztrált E-mail cím

Még nem csatlakoztál? Jelentkezz itt

Kérdésed van?

Ügyfélszolgálatunk szívesen segít:

Differenciálás

A pozícionálás fontos része a differenciálás – várj, megmagyarázom :) A pozícionálás lényege megkülönböztetni magunkat a versenytársaktól, hogy a vevő számára egyértelmű okot adjunk, hogy miért minket válasszon. A differenciálás ennek a mértéke, ami azt mutatja meg, hogy mennyire térünk el a verenytársaktól. Pl a plázák gyarkan a méretükkel pozícionálnak, ami a vevő szemében enyhén differenciál, miközben a Mom park prémium üzleteknek ad helyet, ahol az eladók angolul is beszélnek, így ez a pláza erősebben differenciált, “jobban kilóg” a többiek közül.