A tartalom megtekintéséhez jelentkezz be most

Belépés

E-mail cím *
Jelszó *

Elfelejtett jelszó

Ha új jelszóra van szükséged, akkor csak írd be a lenti mezőbe azt az e-mail címed, amivel regisztráltál, nyomd meg a gombot, és a rendszer küld neked egy speciális linket tartalmazó e-mailt. Arra kattintva meg tudod adni az új jelszavad.

Regisztrált E-mail cím

Még nem csatlakoztál? Jelentkezz itt

Kérdésed van?

Ügyfélszolgálatunk szívesen segít:

Nyitott végű kérdés

A nyitott végű kérdés olyan típusú kérdés, amely lehetővé teszi a válaszadó számára, hogy részletes, szabadon megfogalmazott választ adjon. Pl “Egyetért Ön azzal, hogy a marketing fontos?” – ez egy ZÁRT végű kérdés. “Mennyire elégedett a vállalkozása marketingjével?” ez egy nyitott végű kérdés. Piackutatás alatt, ha sok embert akarunk megkérdezni, akkor érdemes zárt végű kérdéseket feltenni. Ezzel szemben egy fókuszcsoportban, vagy egy mélyinterjúban minőségi válaszokat kapunk, ha nyílt végű kérdéseket alkalmazunk.