A tartalom megtekintéséhez jelentkezz be most

Belépés

E-mail cím *
Jelszó *

Elfelejtett jelszó

Ha új jelszóra van szükséged, akkor csak írd be a lenti mezőbe azt az e-mail címed, amivel regisztráltál, nyomd meg a gombot, és a rendszer küld neked egy speciális linket tartalmazó e-mailt. Arra kattintva meg tudod adni az új jelszavad.

Regisztrált E-mail cím

Még nem csatlakoztál? Jelentkezz itt

Kérdésed van?

Ügyfélszolgálatunk szívesen segít:

Célpiac

A célpiac a marketingben azokat a potenciális vásárlókat vagy ügyfeleket jelenti, akikre egy adott termék vagy szolgáltatás irányul. Ez a csoport olyan emberekből áll, akiknek a marketingkampányokat tervezik és célzottan megpróbálják megszólítani annak érdekében, hogy növeljék a termék vagy szolgáltatás iránti érdeklődést, és ösztönözzék őket a vásárlásra vagy az adott vállalat iránti elköteleződésre. A célpiac fogalmát megérteni az egyik legelső fontos lépcső a marketing megtanulása felé. “Van egy hamburgerezőm. A hamburgert mindenki szereti, úgy hogy az én célpiacom mindenki!” – kontra – “Van egy hamburgerezőm. A célpiacom a közeli irodák dolgozói, és a mellettünk lévő lakótelep lakói”