A tartalom megtekintéséhez jelentkezz be most

Belépés

E-mail cím *
Jelszó *

Elfelejtett jelszó

Ha új jelszóra van szükséged, akkor csak írd be a lenti mezőbe azt az e-mail címed, amivel regisztráltál, nyomd meg a gombot, és a rendszer küld neked egy speciális linket tartalmazó e-mailt. Arra kattintva meg tudod adni az új jelszavad.

Regisztrált E-mail cím

Még nem csatlakoztál? Jelentkezz itt

Kérdésed van?

Ügyfélszolgálatunk szívesen segít:

Ultraszegmentálás

Az “ultraszegmentálás” olyan marketingstratégia, amely a piacot még kisebb és specifikusabb szegmensekre osztja, mint a hagyományos piaci szegmentálás. Az ultraszegmentálás során a vállalatok vagy márkák igyekeznek még jobban megérteni és célozni a fogyasztókat azáltal, hogy részletesen elemzik az igényeiket, viselkedésüket és preferenciáikat. Az ultraszegmentálás csúcsa a perszonalizálás, amikor a cég szolgáltatásai, termékei, kommunikációi minden egyes fogyasztójukra személyre szabott.