A tartalom megtekintéséhez jelentkezz be most

Belépés

E-mail cím *
Jelszó *

Elfelejtett jelszó

Ha új jelszóra van szükséged, akkor csak írd be a lenti mezőbe azt az e-mail címed, amivel regisztráltál, nyomd meg a gombot, és a rendszer küld neked egy speciális linket tartalmazó e-mailt. Arra kattintva meg tudod adni az új jelszavad.

Regisztrált E-mail cím

Még nem csatlakoztál? Jelentkezz itt

Kérdésed van?

Ügyfélszolgálatunk szívesen segít:

Piaci penetráció

A piaci penetráció azt jelenti, hogy egy termék vagy márka milyen mértékben van jelen egy adott piacon, mennyire ismert és elterjedt. A piaci penetráció mértékét gyakran úgy számítják ki, hogy összehasonlítják az adott termék eladásainak számát az összes hasonló termék eladásainak teljes számával a piacon. Magas piaci penetráció azt jelenti, hogy a termék vagy márka széles körben ismert és használt a célpiacán. Hirdetésben pedig azt jelenti, egy reklám hány embert ért el, “milyen mélyen hatolt be a piacra”? Byron Sharp, aki a márkaépítést tudományos alapossággal kutatja, kimutatta, hogy a márkaépítés ÉS az értékesítés egyenes arányban nő egy reklám penetrációjával, magyarul a piacon szinte mindig az nyer, aki a legtöbbet tudja költeni hirdetésre.