SOLD OUT

A Vision Day felvétele hamarosan elérhető a gotomarketingben, Magyarország legnagyobb kkv marketing könyvtárában. Vedd meg a könyvtárbérletedet most >>

Sold out: A Vision Day felvétele hamarosan elérhető a gotomarketingben Vedd meg a könyvtárbérletedet most

Lehet egy KIS cégnek NAGY célja?

Egy különleges nap a ma és a holnap
STRATÉGÁINAK, JÖVŐALKOTÓINAK, VEZETŐINEK

2023. dec. 7 – csütörtök | 9:00-15:00 | Sugár mozi

Lehet egy KIS cégnek NAGY célja?

Egy különleges nap a ma és a holnap STRATÉGÁINAK, JÖVŐALKOTÓINAK, VEZETŐINEK.

2023. dec 7. csütörtök
9:00-15:00 | Sugár mozi

 Alkosd meg a céged jövőképét

Kommunikáld hatásosan

Mutass irányt az iparágadnak

Legyél a legmotiválóbb vezető

Mert az emberek sosem egy vezetőt követnek.
Hanem egy víziót.

2023. december 7. – CSÜTÖRTÖK
budapest, sugár mozi (9:00-15:00)

Wolf Gábor,
Marketing Commando

Kedves Vállalkozó társam,

Volna kedved nem csak várni - de alakítani is a jövőt?

Akkor először is lépjünk túl azon, hogy célokat tűzünk ki és terveket fogalmazunk meg.

Ne érts félre, tudom, hogy a célkitűzés és a tervezés iszonyú fontos! A célkitűzés és a tervezés választja el egymástól azokat, akik sodródnak az árral, azoktól, akik képesek az árral szemben úszni. De ki akar az árral szemben úszni egész életében – amikor akár meg is fordíthatod a folyó irányát?

Hadd meséljem el, hogyan…

Mi a legnagyobb inspiráló erő a világon?

Marketingesként tudom, hogy nincs nagyobb #inspiráló erő a világon, mint beletenni egy vonzó jövőképet az emberek fejébe.

Ha szerencsés vagy, talán neked is volt egy ilyen vezetőd. Aki egyszer leültetett és lefestette: hogy fog kinézni az iparágad jövője, hogyan fognak kinézni a vevőkkel való együttműködés a jövőben, és milyen az a világ, aminek az építésén ő már dolgozik, és amihez most szüksége van Rád is. Egy ilyen vezető mellett úgy érezzük: hegyeket vagyunk képesek megmozgatni!

Lelkesen dolgozunk, hiszen végre értelme van a munkánknak! Reggel izgalommal ugrunk ki az ágyból, mert már nem egy excel-en dolgozunk, hanem egy küldetésen, ami jobbá teszi a világot! Magyarul: egy ilyen vezetőt lelkesen követünk.

Ez az erő ott van benned.

Mi emberek született álmodozók vagyunk. Talán az egyetlen ilyen élőlény a világon!

Fantáziálunk a következő utazásunkról. Kibámulunk az ablakon és beleképzeljük magunkat egy vagányabb kocsiba, egy kertes házba, egy világhírű cég elnöki székébe. Micsoda képesség! És mekkora ereje van, még “kis dózisban” is: Ha meglátjuk lelki szemeink előtt a jövő egy kis szeletét, még ha csak egy pillanatra, mégha csak homályosan, és elkap minket a lehetőség édes illata – és máris tele vagyunk optimizmussal, energiával…

Sajnos, a többségünk ennél a kis pillanatképnél sosem néz meg többet.

Fantáziálni mindannyiunk képessége, de egy igazi vezető itt nem áll meg.

Nem engedi el ezt a kis pillanatot, hanem elkapja, és képes azt úgy lefesteni – színekkel, érzésekkel, egy komplett jövőképként – hogy valóságként éljük meg, akik tátott szájjal hallgatjuk.

Mert egy vezető tudja, hogy ha csak egy célt, egy tervet tesz a csapata elé, azzal leginkább csak irritálja őket.

Egy vízió viszont – az #inspirál!

Mert az soha a világtörténelemben senkit sem inspirált, hogy “Ha szorgalmasan dolgozunk, egy éven belül meg tudjuk emelni 25%-kal az eladásainkat”

“Ha hajót építesz, ne utasítgasd az embereket, hogy gyűjtsenek fát, meg osszák be a munkát. Hanem töltsd meg a szívüket a végtelen tengerek iránti vággyal!” –

– Antoine de Saint-Exupéry

Mik a jelei, ha NINCS egy erős jövőképed:

A 2024-es terved se nem erős, se nem motiváló

Ha nincs jövőkép, akkor a tervnek mi a célja? Forgalmi célok? Profit célok? Mert azok a tulajdonoson kívül senkit nem motiválnak ám!

Mi egy jó terv célja? Hát hogy a jövőképhez közelebb kerüljünk! Vízió nélkül a terv is csak lóg a levegőben…

“Csak” pénzzel motivált
csapat

Pénzért dolgozni, értékesítési célokért hajtani alacsonyabb rendű motiváció. Ez gyakran vezet rossz teljesítményhez, kiábrándult dolgozókhoz, magas fluktuációhoz…

Zavar a stratégiában

 

A cég napról-napra él, a megálmodott jövőt elősegítő fejlesztések helyett a tűzoltás és a napi ügyek égetik el a cég erőforrásait…

Gyengülő versenyképesség a piac szemében

A vízióval nem rendelkező cégek gyakran reaktívan működnek, csak másolják az innovatívabb cégeket, követik a piacvezetőt. Így a vevők szemében is csak másodrendűek…

Rossz döntések, kínkeserves növekedés

Jövőkép nélkül a döntéseket pillanatnyi, rövidtávú szempontok határozzák meg, így a cég hajlamos egy helyben topogni és csak kínkeservesen növekszik…

Lemaradás az innovációban

 

A piac szemében az innovatív cégek mindig vonzóbbak. Egy irány nélküli céget sosem fog a piac innovatívnak tartani. Vízió nélkül lelassul a termékek fejlesztése, késik az új szolgáltatások innovációja, elmaradnak a marketing fejlesztések, megvalósítások…

Erőforrások hatástalan elosztása

Világos vízió nélkül a cég nem hatékonyan költi a pénzét, és az alkalmazottak, alvállalkozók gyakran nem azokon a feladatokon dolgoznak, amik előre vinnék a vállalkozást…

Lekésett lehetőségek, elszalasztott trendek

A vízió nélküli cég gyakran csúszik le a piac nagy lehetőségeiről, mint pl. amit ma az Ai, a modern online marketing technológiák, az új márkaépítési stratégiák, a hatásos social média kommunikáció kínál. Ezek nélkül a cég lemarad, pláne az ezeket ügyesen használó versenytársakhoz képest…

Ezzel szemben

A világos és jól kommunikált VÍZIÓ következményei

Egy vízionárius vezető által irányított vállalkozás egy igazi álomcég!

Inspiráló vezető vagy, akit ÖNKÉNT KÖVETNEK!

A víziód mindenkit motivál: Téged, a csapatodat, az alvállalkozóidat, a vevőket, a követőket – még a konkurenseket is. És semmi sem #inspirál jobban, mint egy világos és jól kommunikált jövőkép!

Világos irány fejlesztésekhez

Egy erős vízió kijelöli a cég fejlesztési irányait. Termékfejlesztés. Szolgáltatásjavítás. Marketing eszközök fejlesztése. Minden a helyére kerül.

Sokkal könnyebb partnereket találni

Hírességek szívesebben jönnek el hozzád interjút adni vagy a rendezvényeden fellépni. Nagyobb cégek nyitottabban állnak hozzá egy együttműködéshez. A sajtó szívesebben ír rólad. Mivel a jövőkép #inspiráló, ezért a cégnek sokkal könnyebb stratégiai partnereket találni.

A csapatod felzárkózik a közös cél mögé

Egy világos jövőkép segít összefogni a csapatot, és elérni, hogy mindenki a közös célért dolgozzon, “odategye magát”. Bár minden korosztályt #inspirál egy erős vízió, a mai 20 éves generáció különösen érzékeny arra, hogy ne csak a pénzért dolgozzon, hanem egy értelmes jövőképért.

Erősebb piaci és versenypozíció

Csupán egy erős jövőkép már innovatívként tudja pozícionálni a cégedet, már követendő példaként fognak tekinteni rá az iparág szereplői. A legtöbb iparágban egymást másoló, egymást támadó cégeket találunk. Innen kiemelkedni egy erős vízióval lehet, ami iránymutatóként pozícionálja a
cégedet.

Vonzó és kedvelt márka

A világ imádja azokat, akik irányt mutatnak! A vevők hűségesebbek az
ilyen márkákhoz, és hajlandók többet fizetni az ilyen márkák termékeiért, szolgáltatásaiért. A vonzó jövőkép fontos eleme lesz a márkád értékének.

Sold out

“A vízió legerősebb vonzereje, hogy az emberek döntő többsége LUSTA jövőképet alkotni, és ezért SZÍVESEBBEN állnak be egy olyan vezető mögé, aki ezt megteszi helyettük.”

Mit fogsz megtanulni a VisionDay-en

Mi NEM
a jövőkép

Miért hibás és gyenge a legtöbb vezetői célkitűzés? Mi az a szikra, ami hiányzik belőlük? Ami miatt egész évben a vezető kell, hogy tolja a céget?

Egy inspiráló vízió ÖSSZEÁLLÍTÁSA

Mik azok az építőkockák, amik garantálják, hogy egy vízió világos, vonzó, realisztikus legyen, és hogy azt az emberek sajátjuként el tudják fogadni? Milyen hatáselemek kötelezők egy inspiráló, vezetői vízióba?

Mennyire legyen TÁVOLI a jövőképed?

Ez finomhangolást igényel, különben a víziódat nem vonzónak fogják tartani, hanem “bilibe lóg a kezed” hatása lesz. Nem mindegy! Megmutatjuk, mi az inspiráló, de hihető vízió kulcsa.

Hogyan és hol KOMMUNIKÁLD a víziót

Nem elég meglátni, meg is kell láttatni! A vízió megalkotása csak a munka fele: utána ezt sokszor, sokféleképpen kell majd elmondanod, hogy átmenjen az üzenet a fejekbe. Mutatunk rá pár remek és követendő példát, mert ezt hatásosan kell ám kommunikálnod, ez lesz az egyik legfontosabb feladat, ami valódi vezetővé emel Téged!

Az egyoldalas VÍZIÓD

A víziód legfontosabb dokumentumát kell itt elkészítened, amiben rögzíted a jövőképed leírását. A Vision Day legfontosabb eredménye, hogy ennek a különleges “vízió dokumentumnak” a legfontosabb alkotóelemeit meghatározod és ott meg is írod.

Így a Vision Day-ből nem csak okosabban sétálsz ki, de a kezedben a viziód kész alapjaival, legfontosabb
elemeivel.

Sold out

“Csak még egy évvégi tervező konferencia?” NEM!

A Vision Day célja IRÁNYT adni a tervednek. Mert mire alapozol egy marketing tervet? A céljaidra. És mi határozza meg a céljaidat? A JÖVŐKÉPED! Anélkül levegőben lóg a terv, nem csoda, ha valaki vízió nélkül nem halad.

A Vision Day előadói:

Wolf Gábor,
Marketing Commando

Janata Kriszta,
Marketing Commando

Watsing Dori,
Hiring Your Vision

EXTRA 1:

Marketing kivitelezők
a jövőképed valóra váltásához

A Vision Day kiállítói a gotomarketing Kivitelezői Pláza tagjai: webesek, grafikusok, hirdetési szakemberek, videósok, nyomdák stb – marketing kivitelezők. Beszéld meg velük a megálmodott projektjeidet és indulhat a megvalósítás!

EXTRA 2:

Videó a Víziódhoz
a FOTOPLUS jóvoltából

Videó stúdiót szeretnél otthonra? Profi TikTok és YouTube videókat
szeretnél forgatni? Mik ezekhez a legjobb eszközök ma?

A FOTOPLUS, a legnagyobb magyar tulajdonban lévő fotó- és videó forgalmazó cég a Vision Day speciális kiállítója, akitől azt kértük: Hozzon termékeket fotózáshoz, videózáshoz, profi hanghoz és megvilágításhoz

Kezdő, Haladó, és “Pénz nem számít” ügyfeleknek

• Milyen eszközöket mivel lehet kombinálni?
• Mi kell egy alapstúdióhoz?
• Egy “nem cikis” Facebook élőhöz?
• Milyen egy többkamerás setup, amivel podcast-ot is felvehetsz és vághatsz belőle vertikális videóklipeket is?
• Hogyan kell bemikrofonozni egy többfős interjút?
• És mi a legprofibb céges stúdió, és mennyibe kerül?

Gyere és nézd meg a FOTOPLUS jóvoltából, akár próbáld ki az eszközöket, amiket elhoznak – és RENGETEGET fognak elhozni! (Talán egy kis helyi kedvezményt is ki lehet csikarni belőlük, ki tudja…)

Sold out

Felfedjük egy újdonságunkat!

  • Túl sok a marketing eszköz, nehéz választanod?

  • Túl sokat tanultál és frusztrál, hogy egy csomó mindent nem valósítottál meg?

  • Nálad méltatlanabb versenytársak nagyobb sikerre, ismertségre tesznek szert?

Akkor fel fogsz lélegezni, amikor a Vision Day-en bemutatjuk az újdonságunkat!

Csak a Vision Day résztvevőinek!

Büszkén mutatjuk be a gotomarketing Kivitelezői Plázájának kivitelezőit, akikkel személyesen is találkozhatsz ezen a napon kiállítóként:

Tóth Krisztián, Jólnyomjuk.hu a megbízható reklámdekoros

Torma Kata,
Follow Marketing

Rózsahegyi László,
Company 365

Prech Tamás Zsolt, Media-Press és CreaWall fali dekorpanel

Polák Péter, Integralshop-A hatékony kereskedelem motorja

Kiss Gőgh Tímea, ListaMester, magyar online hírlevélküldő

Juhász Attila,
RendszerÉpítő

Hrepka Dávid,
PPConline

Herczeg Judit, Livingstone Digigraph Kft

Buda Áron,
a PintGuru

Cseke László,
Orbitvu Magyarország

Varga Bertold,
Landing24

Szánj egy napot
a jövőképed megalkotására,
és menj haza
egy vízióval,

ami felpörget Téged, #inspirálja a csapatodat, és az iparágad látnokai közé emel, akire képtelenség nem odafigyelni!

Hogyan?

Várjuk most csatlakozó tagjainkat
December 7-én a Sugár Moziban!

Cím: 1148 Budapest, Örs vezér tere 24.
Parkolás: A Sugár Plaza mélygarázsában
——-

Kapuk nyitnak: 9:00
Előadások kezdődnek: 10:00
Program vége: 15:00

Egy ördögi csel a belépőjegyeddel

A Vision Day csak gotomarketing tagok számára nyitott.

Lépj be akár CSAK EGY HÓNAPRA, és Te is részt vehetsz a Vision Day-en! Igen, ezzel azt szeretném elérni, hogy adj egy esélyt a gotomarketingnek.

gotomarketing tagság = 7500 Ft+áfa / hó
Vision Day Belépőjegy = 2000 Ft+áfa
Összesen MOST 9500 Ft+áfa, és biztosított
a helyed a Vision Day-en

Plusz INSTANT hozzáférés gotomarketing mesterkurzusaihoz, leckéihez, már ma. ⏱ Akár 5 percen belül bent vagy.

Lépj be akár CSAK EGY HÓNAPRA, és Te is részt vehetsz a Vision Day-en! Igen, ezzel azt szeretném elérni, hogy adj egy esélyt a gotomarketingnek.

gotomarketing tagság:
7500 Ft+áfa / hó
———
Vision Day Belépőjegy:
2000 Ft+áfa
———
Összesen MOST 9500 Ft+áfa, és biztosított a helyed a Vision Day-en

Plusz INSTANT hozzáférés gotomarketing mesterkurzusaihoz, leckéihez, már ma. ⏱ Akár 5 percen belül bent vagy.

Ha nem tetszik? Lemondod a tagságodat, és 9500 Ft-ért eljöttél megtervezni a jövőképedet, és 1 hónapig teljes hozzáférést kaptál a gotomarketing könyvtárához, Magyarország legnagyobb kkv marketing tananyag gyűjteményéhez.

Ezt ne hagyd ki!

Ugye nem tűzöl ki célokat, nem készítesz tervet,
amíg nincs meg a víziód?

Ugye nem tűzöl kicélokat, nem készítesz tervet,
amíg nincs meg a víziód?

A profik itt kezdik…

…nem itt.

A profik itt kezdik…

Vízió

Stratégia

Marketing terv

Marketing eszközök

Eredmény

Vízió
(A profik itt kezdik)

Stratégia

…nem itt.

MARKETING TERV
(A kezdők itt)

Marketing eszközök

Eredmény

Kis cél = kis cég

Forradalmasítsd a víziódat, forradalmasítsd a vállalkozásodat!

Jelentkezés lezárva.

Vedd meg a könyvtárbérleted:

A Vision Day felvétele hamarosan elérhető lesz a gotomarketingben.

Vedd meg a könyvtárbérleted most:

Tovább
Sold out
Sold out

Kérdésed van?

Ügyfélszolgálatunkon Dorkó és Zsófi szívesen segít

  • hello@marketingcommando.hu

  • +36 30 825 7162

hello@marketingcommando.hu
+36 30 825 7162